تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی TheoTown v1.7.71p برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

TheoTown یک بازی ساخت و ساز است که در آن می توانید شهر خود را بنا کنید و با مدیریت آن را به بالاترین حالت رفاه برای شهروندان خود برسانید. این بازی نقش مدیریتی دارد در آن می توانید از یک روستای کوچک به یک کلان شهر برسید. باید شهردار خوبی برای شهر باشید و ساختارهای شگفت انگیزی را در آن ایجاد کنید. ایجاد شبکه های بزرگ و پیچیده به همراه وسایل حمل و نقل مختلف، همگی کارهایی هستند که شما را به ایجاد رفاه برای شهروندان نزدیک تر می کنند و بازی وارد فاز لذت بخش تری می شود. می توانید همه چیز را به نفع خود سفارشی سازی کنید و زندگی مدرن را به شهر خود اضافه کنید. برای این منظور باید مسیرهای اتوبوس و مترو را بهبود بخشید تا سریع تر حرکت کنند و با ایجاد یک شبکه ریلی، قابلیت رفع و آمد بین شهری را فراهم سازید.

TheoTown v1.7.71p PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-TheoTown

بازی TheoTown برتری محسوسی نسبت به نسخه اندرویدی خود دارد و فاقد هیچ گونه خرید درون برنامه ای است. تمام محتوا به صورت رایگان در اختیار شما هستند و می توانید پلاگین های اختصاصی دیگران را هم استفاده کنید و از طرح های دیگران هم استفاده کنید. شگفتی های جهانی را در شهر خود برقرار کنید و فراموش نکنید که دنیای کنونی را هم براحتی می توانید در بازی شبیه سازی کنید. به همین منظور می توانید برج ایفل و برج آزادی را بسازید و به سراغ موارد دیگر بروید. در مواقع بحرانی نظیر آتش سوزی و بلایای طبیعی باید به مردم شهر کمک کنید و شهر را از وضعیت بحرانی نجات دهید. گرافیک بازی هم خوب است و شباهت زیادی به نسخه اندرویدی خودش دارد. به هر حال فضاها بزرگ تر هستند و می توانید دید کلی و بهتری روی جزئیات شهر خود داشته باشید.

تصاویر-بازی-TheoTown تصاویر-بازی-TheoTown تصاویر-بازی-TheoTown تصاویر-بازی-TheoTown تصاویر-بازی-TheoTown info

TheoTown is a city building game in which you can build and manage your own city. Take on the role of a city builder and manage multiple cities! Create a town and build it up to an enormous metropolis.

Be the mayor of each city that can establish amazing skylines and structures, all of which simulate various statistics. Establish great and complex transportation networks. Choose how your citizens will move around! Train stations, airports, bus depots. Manage and customize your transportation vehicles! Pick your aircraft livery , establish your bus routes, build your rail network! Tackle emergency events, such as natural disasters, disease, crime, and fire. Erect world wonders like Big Ben, the Eiffel Tower, the Statue of Liberty and many more! Feel like something is missing? Add it, with user made plugins!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Pentium

Memory: 1024 MB RAM

Graphics: Intel Integrated Graphics

Storage: 200 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: Dedicated

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی TheoTown v1.7.71p برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..