تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام دکتری ۹۹ تمدید نمی‌شود

ثبت نام دکتراحسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت ثبت نام کنکور دکتری نیمه متمرکز ۹۹ گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری فردا (پنج شنبه ،۱۴ آذر) پایان می‌یابد. با توجه به تمدید این زمان این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه، ۱۳ آذر) تعداد ۱۱۶ هزار و ۱۳۲ داوطلب نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده اند.

توکلی تاکید کرد: به داوطلبان شرکت در این آزمون توصیه می‌شود حداکثر تا فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه و مطالعه شرایط ثبت نام نسبت به این امر اقدام کنند.

برگزاری آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (PHD) در ۷ گروه

او افزود: آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (PHD) در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی برگزار می‌شود و این آزمون برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روز جمعه (۹ اسفند ۹۸) برگزار می‌شود. بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز سه شنبه (۶ اسفند ۹۸) تا پنج شنبه (۸ اسفند ۹۸) بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد؛ داوطلبان برای حضور در این آزمون باید نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند. بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ تمدید شد

توکلی در ادامه درباره زمان اعلام نتایج دکتری ۹۹ بیان کرد: نتایج اولیه این آزمون در هفته اول اردیبهشت ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت صورت می‌پذیرد.

او در پایان گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی در آزمون دکتری در دهه اول شهریور ۹۹ اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام دکتری ۹۹ تمدید نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..