تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"بموتو" به هر سهم ۲۷۶&#1780

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت موتوژن با سرمایه ۶۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت موتوژن در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۸۸۰ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۷۶۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۹۱ درصدی برخوردار است.

این شرکت سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۲۱۱ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۷۰ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

"بموتو" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۸۰ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۷۰۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت موتوژن در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۳۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته، ۲ هزار و ۸۸۸ ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال اعلام کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"بموتو" به هر سهم ۲۷۶&#1780»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..