تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج "پلوله" از زیان

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت تولیدی گاز لوله اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را در حالی اعلام کرد که در این دوره توانسته زیان ۸۵ریالی هرسهم خود را در گزارش ۳ماهه به سود ۸۷ریالی ۶ماهه تبدیل کند.

همچنین این شرکت سود عملیاتی را ۷۳میلیارد و ۶۸۹میلیون ریال، سود خالص را ۱۹میلیارد و ۴۷۶میلیون ریال و زیان انباشته را ۹۰۰میلیارد و ۵۲۴میلیون ریال منتشر کرده است.

در ۶ماهه مورد گزارش، تولیدات "پلوله"  با کاهش ۳۴درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه و ۸هزار و ۷۹۴تن لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی، لوله پلی اتیلن تکجداره گازرسانی و  لوله پلی اتیلن تکجداره آبرسانی در این شرکت تولید شده است . همچنین میزان فروش ۹هزار و ۲۱۵تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افت ۴۱درصدی نشان می دهد.

از سوی دیگر حسابرس این شرکت در یکی از بندهای مورد گزارش خود اعلام کرد که زمین کارخانه فروخته شده به شرکت فرعی تولیدی لوله های دوجداره قدر طی مبایعه نامه تنظیمی مورخ ۲۰تیر۱۳۸۵ و همچنین فروش زمین، سوله و تجهیزات به شرکت پتروشیمی آبادان تحویل شده است؛ اما بدلیل آنکه معامله مزبور در دوران بعد از تاریخ توقف شرکت به علت اعلام ورشکستگی صورت گرفته، باطل اعلام شده است. اسناد مالکیت مربوط بنام شرکت بوده و تا این تاریخ نقل و انتقال قطعی منوط به روشن شدن وضعیت آن توسط اداره امور ورشکستگی و اعاده اعتبار شرکت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج "پلوله" از زیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..