تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادقی: فولاد یکی از بهترین تیم‌های لیگ است/ باید بیشتر تمرین کنیم

صادقی: فولاد یکی از بهترین تیم‌های لیگ است/ باید بیشتر تمرین کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در پایان بازی تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: با یکی از بهترین و منظم‌ترین تیم‌های لیگ بازی کردیم. فولاد به خوبی سازمان دهی شده است و به راحتی به دیگر تیم‌ها موقعیت نمی‌دهد. ما هم در این بازی خوب بازی کردیم، به خصوص در نیمه اول توپ و زمین را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های خوبی را مقابل فولاد ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: سایپا صفر - فولاد صفر/ تقابل اندیشه‌های صادقی و نکونام برنده نداشت

صادقی ادامه داد: ضربه‌های مان در چارچوب نبود و نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم بهتر بازی کردیم. اما باید بیشتر کار کنیم و موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم را به گل تبدیل کنیم. سعی می‌کنیم که در این زمینه بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادقی: فولاد یکی از بهترین تیم‌های لیگ است/ باید بیشتر تمرین کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..