تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابهام در برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - شهرداری ماهشهر

ابهام در برگزاری دیدار پرسپولیس - شهرداری ماهشربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی قبل، برنامه مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از سوی سازمان لیگ اعلام شد و هر چهار بازی در تاریخ ۲ دی ماه برگزار می‌شوند.

در اطلاعیه سازمان لیگ محل انجام سه دیدار (استقلال - سپاهان، نفت مسجدسلیمان- شاهین بوشهر، تراکتور - مس کرمان) اعلام شده است، اما میزبان دیدار شهرداری ماهشهر و پرسپولیس مشخص نشده است.

شنیده می‌شود با توجه به مشکلات ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر این دیدار باید در ورزشگاه دیگری برگزار شود و مشخص نیست که ماهشهری‌ها از چه شهری به عنوان میزبان خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: کالدرون درباره بیرانوند ریسک می‌کند؟

گفته می‌شود امیدیه، آبادان و اهواز نزدیک‌ترین گزینه‌های ماهشهری‌ها برای انتخاب خواهند بود اگرچه آن‌ها تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند رضایت سازمان لیگ و شورای تأمین را برای انجام این دیدار در ورزشگاه خانگی جلب کنند.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که دیدار پرسپولیس و شاگردان مهدی پاشازاده در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابهام در برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - شهرداری ماهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..