تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتی: در بارسلونا از نژادپرستی رنج می‌بردم

خبرگزاری فارس: امانوئل پتی، ستاره سابق بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد که در رختکن تیم سابقش از نژادپرستی رنج می برد.

پتی در مصاحبه با رادیو «RMC» فرانسه، گفت: در بارسلونا از نژادپرستی رنج می‌بردم. اگرچه این حرف‌های من برخی‌ها را غافلگیر خواهد کرد. این اتفاق ناگوار چندین بار از سوی برخی از بازیکنان علیه من تکرار شد.

پتی در فصل 2000-2001 از آرسنال به بارسلونا آمد. در آن زمان فیگو آبی-اناری‌ها را ترک کرده و به رئال رفته بود. هافبک فرانسوی در کارنامه اش تجربه بازی برای تیم های موناکو و چلسی را نیز دارد. او به همراه تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی 1998 شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتی: در بارسلونا از نژادپرستی رنج می‌بردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..