تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرفه‌های پزشکی در فصل بودجه ریزی واقعی دیده شوند/ در آینده با کمبود جراح قلب رو به رو خواهیم شد

متخصصان بی هوشی

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی در دومین کنگره بیهوشی قلب که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، اظهار کرد: متخصصان بیهوشی در اتاق عمل نقش رهبری به عهده دارند و می‌توانند به بهبود روند جراحی کمک کنند.

او ادامه داد: قیمت و گران سنگی این رشته به عهده متخصصان بیهوشی است و اگر نگاهمان رو به آینده نباشد مشکلاتی پیش می‌آید و در جراحی قلب با معضل کمبود نیرو روبه رو خواهیم شد. به عنوان مثال جراحی قلب ١۶ نفر ظرفیت دارد، اما ٣ نفر این رشته را انتخاب می‌کنند، باید توجه داشت که راه جراحی قلب بسیار پرخطر بوده و نیازمند دغدغه و توجه است. متخصصان بیهوشی قلب گاهی خواب به چشمانشان نمی‌آید، زیرا به فکر این هستند که بهترین روش بیهوشی برای بیماران چگونه است.

رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به لزوم واقعی دیده شدن تعرفه‌ها در فصل بودجه ریزی گفت: حرکت در مرز‌های دانش به ویژه در علم پزشکی هزینه دارد و باید هزینه واقعی خدمات درمانی دیده شود، امروز که فصل بودجه ریزی است باید هزینه‌های درمان را واقعی ببینم چرا که با شعار نمی‌توان در مرز‌های دانش پزشکی حرکت کرد.

ظفرقندی ادامه داد: امروز پیشرفته‌ترین روش‌هایی پزشکی در ایران وجود دارد و روزی بود که بیماران را به خارج از کشور اعزام می‌کردیم، اما امروز زمانی که می‌گوییم هزینه‌ها دیده شود منظورمان فقط ویزیت نیست اگر درآمد بیمارستان صحیح و مطابق با واقعیت نباشد خدمات درمانی بیمارستان کاهش پیدا می‌کند و نمی‌توان به جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی دست پیدا کرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: البته باید بگویم ما تحریم‌های ظالمانه و خلاف حقوق بشر را درک می‌کنیم، اما باید توجه داشت که باید تعرفه‌های پزشکی در فصل بودجه ریزی واقعی دیده شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرفه‌های پزشکی در فصل بودجه ریزی واقعی دیده شوند/ در آینده با کمبود جراح قلب رو به رو خواهیم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..