تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکسی‌های اینترنتی حق هیچ گونه افزایش قیمت ندارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در بیست و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار، استاندار تهران با اشاره به لزوم تثبیت نرخ تاکسی‌ها اینترنتی گفت: طبق جلسه با مسئولان تاکسی‌های اینترنتی و ارائه مشوق، آنها حق هیچ گونه افزایش قیمتی ندارند.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: پیش از این جلسه‌ای با حضور مسئولان تاکسی اینترنتی برگزار شد که مصوب شده است در قبال ارائه مشوق‌ها افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی را شاهد نباشیم.

وی گفت: در عمل شاهد افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی هستیم که این بر خلاف دستورالعمل مصوب است و جرم تلقی می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه نظر کارشناسی و دیدگاه‌های تاکسی‌های اینترنتی در شورای عالی ترافیک کشور بررسی می‌شود، افزود: طبق دستورالعمل گذشته آنها حق هیچ گونه افزایش نرخ کرایه را ندارند.
محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: در شورای عالی ترافیک کشور برای جبران هزینه‌های ناوگان، مشوق‌هایی در قالب بیمه تأمین اجتماعی و سبدهای معیشتی برای رانندگان در نظر گرفته می‌شود.

۴۷۲۳۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکسی‌های اینترنتی حق هیچ گونه افزایش قیمت ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..