تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عبرات

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عبراتبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان ارسال اثر به چهارمین سوگواره بین المللی عبرات که قرار بود ۲۴ آبان ماه به پایان برسد پس از تمدید یک هفته ای، بار دیگر تا ۲۵ آذرماه تمدید شد.

این جشنواره که توسط ستاد مرکزی اربعین و در بخش‌های عکس، شعر و ادب، داستان و سفرنامه، خوشنویسی، پوستر، فیلم کوتاه و مستند، نماهنگ، آثار رادیویی و گزارش خبری برگزار می‌شود، به موضوع همایش بزرگ اربعین حسینی و وحدت و همدلی مسلمانان در این گردهمایی جهانی می‌پردازد.

گفتنی است چهارمین دوره این سوگواره در حال دریافت آثار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عبرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..