تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثبات مسلح بودن اغتشاشگران در کانال تلگرامی ضد انقلاب

وزیر ارشاد دولت دهمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی، دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر ارشاد دولت دهم، ضمن انتشار پستی در توئیتر در صفحه شخصی خود، به معرفی یک کانال تلگرامی هدایت شده توسط غرب پرداخت.

کانالی که مسلح بودن آشوبگران در اغتشاشات اخیر را تائید کرده است و نشان می‌دهد ضدانقلاب‌ها و عوامل ایجاد کننده درگیری‌های داخل کشور همگی از سمت و سوی منافقین آمریکایی آموزش دیده‎‌اند.

سید محمد حسینی در توئیتر خود نوشت:

"کانال تلگرامی "آوا تودی" که مروج خشونت، آشوب و براندازی است، با انتشار عکس‌هایی مسلح بودن عناصر اغتشاشگر را اثبات کرده است! گرداننده اصلی این کانال "علی جوانمردی" است که در پوشش خبرنگار صدای آمریکا با سازمان سیا و گروه‌های تجزیه‌طلب همکاری دارد."

سید محمد حسینی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثبات مسلح بودن اغتشاشگران در کانال تلگرامی ضد انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..