تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برهانی: با اسرائیل باید مانند خودش مقابله کرد

به گزارش خبرآنلاین، سیدهادی برهانی درباره دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب نسبت به رژیم صهونیستی گفت: چیزی که هم برای امام خمینی و هم برای مقام رهبری مطرح بوده است ویران کردن خاک یا کشتار مردم اسرائیل نبوده است. بلکه حذف رژیم صهیونیستی مد نظر بوده و هست. دلیل آن هم روشن است. اگر جمهوری اسلامی بخواهد اسرائیل را فیزیکی نابود کند نخستین مکان هایی که با خاک یکسان خواهند شد مسجد الاقصی و دیگر اماکن مقدس فلسطین خواهد بود و نخستین مردمانی که نابود یا آواره خواهند شد مردم اسرائیل نیستند بلکه مردم فلسطین اند که آنجا زندگی می کنند و دسترسی به پناهگاه های امن ندارند. ما دو سرزمین یکی به نام فلسطین و یکی به نام اسرائیل نداریم. یک سرزمین داریم که اگر آن نابود شود در حقیقت فلسطین نابود شده است نه فقط اسرائیل. پس بحث حذف فیزیکی اسرائیل یا یهودیان نیست؛ بحث نابودی تفکر صهیونیستی و ساختار سیاسی حاکم بر اسرائیل است.

وی درباره قدرتمند شدن تفکر نابودی صهیونیسم نیز گفت: نابودی این تفکر به کار و تلاش حقیقی نیاز دارد. زمینه های بسیار متعدد و متفاوتی برای مبارزه با تفکر صهیونیستی وجود دارد که همه آنها فرصتی برای تضعیف این تفکر است. زمینه های که خود رژیم صهیونیستی  برای کار علیه ما و جهان اسلام انتخاب کرده زمینه های مهمی است. به این معنا عمل رژیم صهیونیستی راهنمای خوبی برای مقاومت ما و زمینه های آن است. این بخش ها باید شناسایی شوند و تخصص و مهارت در این بخش ها رشد کند. از جمله : فیلم و سینما، ادبیات،علم و رسانه. جمهوری اسلامی فرصت دارد که بتواند تمامی این حوزه ها را فعال کند  تا بتواند در مقابل صهیونیسم بایستد. به عنوان مثال ببینید مسلمانان چقدر در هالیوود تاثیر گذارند و یهودی ها چقدر؟ آن ها مراکز قدرت را در جهان و ابزار های تاثیر گذاری به روی مردم را  خوب شناخته اند و تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا قله های قدرت در جهان مانند بانک، سینما، دانشگاه، رسانه و... را فتح کنند و کرده اند.

مشروح این گفت و گو را اینجا بخوانید.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برهانی: با اسرائیل باید مانند خودش مقابله کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..