تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدایت هاشمی بازیگر «بوقلمون» شد

خیرالله تقیانی‌پور نویسنده و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی گفت: قصد دارم نمایش «بوقلمون» را که سال ۹۴ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه بردم، با تغییر جزییاتی در متن و گروه بازیگری، این بار در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنم. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است «بوقلمون» از ۱۹ آذر در سالن سمندریان روی صحنه برود.

وی درباره تغییرات ایجاد شده در گروه بازیگری نمایش افزود: در اجرای جدید نمایش «بوقلمون» هدایت هاشمی و محسن زرآبادی به همراه بازیگرانی که در اجرای پیشین نمایش حضور داشتند، به ایفای نقش می‌پردازند.

تقیانی‌پور درباره چرایی اجرای مجدد «بوقلمون»، اظهار کرد: فضا و موضوع این اثر نمایشی با شرایط امروز جامعه ما همخوانی دارد و با تغییراتی که در متن دادم آن را به روزتر کردم. «بوقلمون» درباره بحث و اتفاقات امروز جامعه است.

این نمایشنامه‌نویس در بخش پایانی سخنان خود درباره نگارش آثاری جدید و اجرای آن‌ها، بیان کرد: نمایشنامه «به مقیاس ۴ دهه» را نوشته‌ام و قصد اجرای آن را در یکی از سالن‌های خصوصی تئاتر دارم، ضمن اینکه نمایش «ملکه» را سال آینده در مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهم کرد.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدایت هاشمی بازیگر «بوقلمون» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..