تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر روحانی به آذربایجان‌شرقی به تعویق افتاد

خبرگزاری مهر: علی اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری در رابطه با اینکه آیا سفر از پیش تعیین شده رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی جهت افتتاح راه آهن میانه به آذربایجان شرقی به دلیل فوت خواهر رئیس جمهور به تعویق خواهد افتاد، اظهار داشت: این سفر به ۴۸ ساعت آینده یعنی روز چهارشنبه موکول خواهد شد.

براساس این گزارش، قرار بود فردا (دوشنبه ۴ آذر) حسن روحانی رئیس جمهور برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و افتتاح راه‌ آهن به آذربایجان شرقی سفر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر روحانی به آذربایجان‌شرقی به تعویق افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..