تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مردم همدان هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه‌آفرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه‌آفرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت.

گروه اجتماعی: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه‌آفرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت.

به گزارش بولتن نیوز، متن پیام امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر روح بلند بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی که هوشیاری و دوراندیشی الهی آن امام عزیز مبنی بر صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ ظرفیت مردمی عظیم و ارزشمندی را برای صیانت از انقلاب اسلامی ایران و سربلندی این سرزمین در عرصه‌های مختلف پدید آورد که امروز حركت بسيج، الگويي تمام عيار براي ملت‌هايي است كه خواهان عزت، سربلندي، پيشرفت، استقلال و حاكميت ارزش ‌هاي انساني هستند. فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد.

5 آذر ماه که در تقویم ایران اسلامی که به نام روز بسیج مزین گشته، فرصت مغتنمی است تا یاد و نام شهیدان و حماسه‌سازان مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار و عاشقان مکتب و فرهنگ ناب بسیجی که در مسیر سرور عاشقان امام حسین(ع)، مستانه زیستند و خاک پاک ایران اسلامی را به عطر جبهه و چفیه‌ مزین کردند را گرامی بداریم. هفته بسیج فرصت ارزشمندی‌است برای یادآوری نعمت های‌ بزرگ‌ الهی‌ که امروز در گوشه- گوشه میهن پهناور ایران اسلامی منشأ خیر و برکت بوده است.

5 آذر ماه 1358، سرآغاز بنیان نهادن شجره‌ طیبه‌ای بود که با نام بسیج پس از گذشت 40 سال به دوران بلوغ و بالندگی خود رسیده است و به مدد حضور مردمی پرشور و شعور و انقلابی، استوار و ایستاده همگام با انقلاب اسلامی در پیچ‌های حساس تاریخی تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار حرکت می‌کند.

اینجانب به نمایندگی از مردم ولایتمدار همدان، فامنین، قهاوند، جورقان و مریانج، در چهلمین سالگرد تاسیس شجره طبیه بسيج به فرمان حضرت امام خميني (ره)، ضمن نثار درود خالصانه خویش به روح پر فتوح بنیان گذار بسیج مستضعفین و شهداي بسيجي، فرارسيدن هفته مبارك بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی و به ویژه بسیجیان دلاور استان همدان تبریک گفته و عزت، عظمت و سربلندي روزافزون اسلام و مسلمين و همه بسيجيان مخلص را در پرتو توجهات خاصه حضرت ولي عصر (عج) و تدابیر حكيمانه فرماندهي معظم كل قوا از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مردم همدان هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه‌آفرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..