تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویجیاتو: استریمرها و پروپلیرهای Fortnite از چه تنظیماتی استفاده می‌کنند؟

پرو پلیرهای جهان فورتنایت هر کدام تنظیمات خاص خودشان را برای بازی تعریف کرده‌اند. آن‌ها جدای از تنظیمات گرافیک و حساسیت ماوس به صندلی، و کیبوردهای خود نیز اهمیت می‌دهند و اغلب به سراغ ستاپ‌های گران قیمتی می‌روند که از نظر کیفیت در سطح فوق‌العاده قرار دارند.

برای بسیاری از افراد فهمیدن اینکه استریمرها و پرو پلیر دقیقا دارند از چه تنظیمات و  اگر می‌خواهید ببینید که استریمر یا پرو پلیر مورد علاقه‌تان دقیقا از چه چیزهایی برای بهتر بازی کردن استفاده می‌کند این مطلب را دنبال کنید.

Ninja

نینجا برای بازی کردن فورتنایت از ماوس Logitech G502، کیبورد Corsair K70 Rapidfire، پد ماوس HyperX FURY S، هدست Beyerdynamic DT 990، مانیتور Alienware AW2518H و صندلی AKRacing استفاده می‌کند که سر جمع هزینه خرید آن‌ها برای یک بازیکن عادی می‌تواند چیزی در حدود ۱۲۰۰ دلار باشد. جدای از این قطعات سخت افزاری، نینجا برای تجربه بهتر فورتنایت، تنظیمات بازی را به شکل زیر تعریف کرده:

Myth

میث برای تجربه بهتر فورتنایت به سراغ ماوس Logitech G703، کیبورد Logitech G Pro، هدست ASTRO Gaming A40، ماوس پد Logitech G840، مانیتور BenQ XL2411Z و صندلی Vertagear TSM Edition رفته. البته همانند هر پرو پلیر دیگری، میث هم تنظیمات شخصی خودش را برای بازی دارد که می‌توانید در پایین آن‌ها را ببینید.

تنظیمات گرافیکی تنظیمات میث Window Mode: Fullscreen Resolution: 1920×1080 16:9 Frame rate limit: Unlimited 3D Resolution: 1920×1080 100% View Distance: Epic Shadows: Off Anti-Aliasing: Epic Textures: Medium Effects: Medium Post Processing: Low Vsync: Off Motion Blur: Off Show FPS: On Brightness Calibration: 0.40

.کپی شد https://vgto.ir/ej




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویجیاتو: استریمرها و پروپلیرهای Fortnite از چه تنظیماتی استفاده می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..