تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینترنت کل کشور مجددا وصل شد! 2 آذر 1398

تاریخ انتشار : 23 نوامبر 2019

بعد از یک هفته قطعی کامل اینترنت، امروز شنبه 2 آذر 1398 (حدودا از ساعت 4:20 بعد از ظهر) اینترنت کل کشور مجددا وصل شد! این روز به یادموندنی رو به تمام ایرانی های داخل و خارج از کشور تبریک میگم!

باورم نمیشه دوباره اینترنت!!! این یک هفته واقعا به ما فعالان اینترنتی خیلی سخت گذشت. سال هاست که در اینترنت فعالیت میکنیم اما هیچوقت همچین روزای سخت و عجیبی رو ندیده بودیم! هنوزم باورم نمیشه که یک هفته تمام حتی گوگل هم نداشتیم! اینو هر جای دنیا بگی باور نمیکنن! واقعا چرا باید تر و خشک با هم بسوزن؟! چرا باید همه از اینترنت محروم بشن؟! ما که این همه ساله داریم به این جامعه خدمت میکنیم و همیشه حواس مون بوده که خودمون رو به هیچ وجه قاطی هیچ خط و گرایشی نکنیم که بتونیم این کار فرهنگی رو ادامه بدیم.

2 آذر 1398 اینترنت ایران وصل شد!

2 آذر 1398 اینترنت ایران وصل شد! گزارش سایت نت بلاکز netblocks.org

امیدواریم به زودی مسئولین راه حل منطقی تر و کم ضرر تری رو برای موقعیت های اضطراری پیدا کنن! به خدا این راهش نیست! اینجوری هر روز سطح نارضایتی مردم بیشتر میشه و مشکلات بزرگتری ایجاد میکنه. جوان های زیادی دارن از راه اینترنت امرار معاش میکنن. قطعی اینترنت این افراد رو هم عصبی میکنه چون از نون خوردن میوفتن. اگه نمیتونید راهی برای بهبود وضعیت مالی مردم پیدا کنید، شما رو به خدا قسم میدم دیگه نون مردم رو نبرید!

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش - علم فردا

دوستای گلم، ما سالهاست برای علم فردا زحمت کشیدیم. ما میدونیم که شما هم ناراحت هستین، عصبی هستین اما لطفا نظرتون بدون توهین و بد و بیراه بیان کنید. شما نمیدونید که یه کامنت شما ممکنه چه دردسرهایی برای ما درست کنه پس لطفا نظرتون رو خیلی منطقی و بدون هیچ توهینی بفرمایید. جامعه اهل مطالعه باید ارزش های انسانی رو حفظ کنه و مبادی آداب اجتماعی باشه.

ممنون که تحت هر شرایطی همراه مون هستین و بهمون دلگرمی میدین.

دوره آموزش زبان انگلیسی علم فردا بیش از 27 ساعت آموزش ویدیویی به زبان فارسی ■ آموزش اصول تلفظ در زبان انگلیسی ■ آموزش انواع واژه ها + کاربرد و طرز استفاده از اونا ■ آموزش ساخت جملات پایه ای و مهم در زبان انگلیسی ■ آموزش استفاده از صفت ها در انگلیسی ■ آموزش زمان های مختلف ■آموزش جمله سازی با روش بسیار ساده!

دسته بندی

موضوعات مرتبط

ابراهیم درویش

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان Español .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

آداب نظر دادن در علم فردا

■ دوستان علم فردا به هیچکسی توهین نمیکنن !
■ اگر سوالی دارید در یک مطلب کاملا مرتبط بپرسید ! برای پیدا کردن مطلب مرتبط حتما از فرم جستجو استفاده کنید .
■ اگر مطلب مرتبطی پیدا نکردین ، می تونید سوال تون رو ایمیل کنید . اگر زمان داشته باشیم حتما پاسخ میدیم .
■ اول سوال ها و دیدگاه های کاربرای دیگه رو بخونید ، اگر پاسخ سوال تون رو پیدا نکردین بپرسید . سوال های تکراری پاسخ داده نمیشن !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینترنت کل کشور مجددا وصل شد! 2 آذر 1398»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..