تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوجه پونه | طرز تهیه گوجه پونه غذای خوشمزه و ساده

گوجه پونه

آموزش طرز تهیه گوجه پونه خوشمزه غذای ساده محلی

طرز تهیه گوجه پونه خیلی اسان است، این غذا مخصوص استان ایلام است و بسیار طرفدار دارد. در ادامه این مطلب روش تهیه غذای محلی گوجه پونه که مخصوص استان ایلام است را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم کره 2 قاشق سوپ خوری گوجه فرنگی خرد شده 4 عدد بزرگ پونه خرد شده 4 ساقه پیاز خلالی شده 1 عدد طرز تهیه

برای تهیه گوجه پونه در ابتدا کمی کره را درون تابه بریزید سپس بر روی حرارت قرار دهید تا کره ذوب گردد و حالا پیازهایی را که از قبل خلالی کرده اید را درون تابه بریزید و تفت بدهید تا رنگ آن طلایی شود.

حال گوجه ها را با پیاز تفت داده شده اضافه کنید و هم بزنید تا آب آن کشیده شود و سپس گوجه ها سرخ شوند.

حالا پونه و ادویه های دیگر را به گوجه و پیاز تفت داده شده اضافه کنید و هنگامی که غذا عطر پونه را گرفت حرارت را خاموش کنید، این غذای خوشمزه آماده شده است و می توانید آن را در کنار سبزیجات و نان سرو نمایید.

نکات

دستور تهیه این غذا برای دو نفر است و اگر می خواهید برای تعداد بیشتری سرو کنید به همان تناسب مقدار مواد اولیه را بیشتر کنید.

زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن 15 دقیقه می باشد و زمان پخت و انتظار آن هم 15 دقیقه است.

این غذا مخصوص استان ایلام است و می توانید آن را برای وعده ناهار، شام و پیش غذا سرو نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوجه پونه | طرز تهیه گوجه پونه غذای خوشمزه و ساده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..