تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ تن کالای قاچاق در مرز دوغارون کشف شد

۲۰ تن کالای قاچاق در مرز دوغارون کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد با اشاره به کشف ۲۰ تن کالای قاچاق در مرز دوغارون، گفت: این میزان کالای قاچاق شامل روغن قنادی و خامه شیرینی پزی در مسیر تایباد به مرز دوغارون از یک دستگاه کامیون ترانزیت به همت نیرو‌های انتظامی کشف و ضبط شد.

 او ادامه داد: این محموله با هدف خروج از کشور از طریق مرز دوغارون بارگیری شده بود که در این ارتباط سه متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: ارزش اقلام کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام//ف.ک

کشف کالای قاچاق در مرز دوغارون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ تن کالای قاچاق در مرز دوغارون کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..