تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفکر بخش خصوصی مشکلات کشور را حل می کند/دولت سالاری یا مردم سالاری؟

تفکر بخش خصوصی مشکلات کشور را حل می کند/دولت سالاری یا مردم سالاری؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در بازدید از پارک علم و فناوری استان در نشستی با مدیران شرکت‌های دانش بنیان گفت: مدیریت و حل مشکلات کشور و پیشبرد امور در بخش‌های مختلف با حاکم شدن تفکر بخش خصوصی میسر است. او ادامه داد: تا زمانی که تفکر دولتی در بخش‌ها حاکم باشد مشکلات همچنان برقرار است.

استاندار خراسان رضوی گفت: نباید دولت را بیشتر دولت سالار کنیم بلکه باید مردم را در انجام امور مردم سالار نماییم.

رزم حسینی افزود: دولت‌های فاقد نفت و منابع مشابه صرفا با کمک مردم و مشارکت آنان اداره می‌شوند.

او  با اشاره به اهمیت فعالیت‌های دانش بنیان و حساسیت کار در پارک علم و فناوری، ادامه داد: شرکت‌های خصوصی باید مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند موجب رشد و شکوفایی اقتصادی شوند.

استاندار خراسان رضوی در پایان با انتقاد از واگذاری امور حاکمیتی در نقاط صفر مرزی به اشخاص حقیقی در قالب مناطق ویژه اقتصادی گفت: این در حالی است که شرکت‌های دانش‌بنیان هنوز در دایره بروکراسی گرفتار هستند.

انتهای پیام//ف.ک

حل مشکلات کشور با تفکر بخش خصوصی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفکر بخش خصوصی مشکلات کشور را حل می کند/دولت سالاری یا مردم سالاری؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..