تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت/ اهداء جایزه ۵ میلیون ریالی به حافظان قرآن کریم

جایزه ۵ میلیون ریالی به حافظان قرآن کریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در تصمیم جدید خود، به حافظانی که در سال جدید موفق به حفظ حداقل ۵ جزء جدید قرآن کریم شده‌اند، جایزه ۵ میلیون ریالی "کمک هزینه سفر زیارتی" اهدا می‌کند.


او ادامه داد: به همه کسانی که شرایط بهره‌مندی از این بسته تشویقی را احراز کنند، مبلغ ۵ میلیون ریال توسط سازمان اوقاف و امور خیریه پرداخت خواهد شد.


رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی با بیان اینکه اهدای بسته‌های تشویقی بدون قرعه‌کشی است،گفت: ثبت‌نام، حضور و قبولی در آزمون سراسری قرآن و عترت از شروط لازم بهره‌مندی از  این کمک هزینه است.


حسینی در خصوص نحوه ثبت‌نام در این آزمون افزود: ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت از ۲۵ آبان‌ماه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آذرماه از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir اقدام به ثبت نام کنند.


او تصریح کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت در ۴ گروه امتحانی و ۱۵ رشته برگزار می‌شود که تنها تعدادی در رشته‌های گروه حفظ قرآن کریم مشمول این بسته تشویقی خواهند بود که فایل پیوست آن در سایت ثبت نام ارائه شده است.


رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی در تشریح شرط ۵ جزء محفوظات جدید گفت: جدید بودن محفوظات به این معناست که فرد قبول شده در آزمون امسال، نباید پارسال در همه اجزاء یا بعضی از اجزاء رشته امسال شرکت کرده یا قبول شده باشد، بر این اساس اگر کسی به عنوان مثال پارسال در رشته جزء اول یا دوم قبول شده و امسال در ۵ جزء اول قبول شود مشمول بسته تشویقی قرار نمی‌گیرد.


حسینی افزود: متقاضیان بهرمند از این بسته تشویقی پس از قبولی در آزمون کتبی که از سوی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد، توسط ادارات اوقاف و امور خیریه برای حضور در آزمون شفاهی دعوت و پس از کسب حد نصاب نمره در آزمون شفاهی موفق به اخذ گواهینامه و کمک هزینه ۵ میلیون ریالی سفر زیارتی خواهند شد.


او ادامه داد:  آزمون شفاهی در بازه زمانی ۵ تا ۱۶ اسفند برگزار و زمان و مکان آزمون هر شخص از طریق پیامک به وی اطلاع‌رسانی می‌شود و در صورت دریافت نکردن پیامک، مکان و زمان آزمون شفاهی در سایت اداره‌ کل اوقاف به نشانی razavi.oghaf.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.


رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی،گفت: حد نصاب نمره قبولی در مرحله دوم آزمون شفاهی و دریافت هدایای طرح به شرط کسب امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ است که جهت دریافت هدیه، ملاک فقط حد نصاب نمره حفظ است.


حسینی در خصوص بسته‌های تشویقی سایر رشته‌های آزمون سراسری قرآن و عترت، افزود: شرکت در قرعه‌کشی صد‌ها جوایز ارزنده، اعطای گواهینامه بدون آزمون ورودی از دیگر امتیازات قبولی در این آزمون است که توسط وزرات فرهنگ و ارشاد تأمین می‌شود.

انتهای پیام //ا.ز

ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت/ اهداء جایزه ۵ میلیون ریالی به حافظان قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..