تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات تخصصی ارتوپدی در کلینیک گلبهار

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شبکه بهداشت و درمان چناران و گلبهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کلینیک تخصصی  گلبهار خدماتی از جمله عمومی و تخصصی و پرستاری را ارائه می‌دهد،گفت: به منظور بهره مندی بیشتر مردم منطقه گلبهار، از اول دی ماه خدمات در این کلینیک به شکل منسجم تری ارائه خواهد شد.

 او ادامه داد:اجرای سیستم نظام ارجاع از مرکز بهداشت گلبهار به کلینیک تخصصی این شهر نیز مورد تاکید قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس برنامه ریزی، قرار است علاوه بر بیمارستان ثامن الائمه (ع)، خدمات تخصصی ارتوپدی به صورت چند روز در هفته در کلینیک تخصصی گلبهار نیز ارائه شود.

بدیعی با اشاره به نشست با امام جمعه و مسئولان  گلبهار، از برنامه ریزی به منظور تشکیل مجمع خیران سلامت در این منطقه خبر داد و افزود: حمایت و همراهی خیران سلامت در این شهر موجب افزایش خدمات رسانی در حوزه‌های بهداشت و درمان و توسعه زیر ساخت‌ها می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت:پروژه بیمارستان گلبهار از محل اعتبارات ملی در حال ساخت است و سرعت دهی و تامین اعتبار در آن نیازمند پیگیری مسئولان منطقه نیز هست.

بازدید از بیمارستان ثامن الائمه (ع)  چناران، تقویت متخصصان مورد نیاز، تامین تجهیزات مورد نیاز، اختصاص ماشین بیهوشی، از دیگر برنامه‌های سفر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به چناران بود.

انتهای پیام //ا.ز

ساخت پروژه بیمارستان گلبهار از محل اعتبارات ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات تخصصی ارتوپدی در کلینیک گلبهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..