تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lionheart Dark Moon v2.1.1 – بازی اکشن ماه تاریکی برای اندروید

5 / 5 ( 1 vote )

بازی Lionheart Dark Moon توسط استودیو بازی سازی Emerald City Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن می باشد. در بازی Lionheart Dark Moon از پادشاهی خود در برابر ارتش حریف که سرزمین شما را محاصره کرده اند محافظت کنید. توانایی خود را در این بازی اثبات کنید. شخصیت های جدید را جمع آوری کرده و آنها را به جنگ ببرید. وارد میدان جنگ شوید و در برابر دشمنان خود در دیگر شهر ها به نبرد تن به تن بروید.

با استفاده از جادوگرانی که در طی بازی با شما هستند و دارای طلسم های جادویی بسیار خوبی اند، از قهرمانان خود یک ارتش قدرتمند برای خود به وجود بیاورید و به جنگ با دشمنان و حریفان خود بروید و آنها را نابود کنید. این بازی دارای ۱۵۰ قهرمان است که هر قهرمان داستان خود را دارد. آنها را جمع آوری کنید و قدرت آنها را آزاد کنید تا به پیروزی برسید و با دیگر بازیکنان در مسابقات هفتگی به صورت PvP نبرد کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۵٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

Lionheart Dark Moon v2.1.1 Apk + Mod

کاور-بازی-lionheart-dark-moon

اسکرین-شات-بازی-lionheart-dark-moon اسکرین-شات-بازی-lionheart-dark-moon info

Take on epic RPG battles in this fantasy world with stunning 3D graphics! Journey to collect keys and summon over 150 heroes! Battle mighty bosses and clash with other players in weekly PvP tournaments.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lionheart Dark Moon v2.1.1 – بازی اکشن ماه تاریکی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..