تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۱۵۲ واحدی شاخص کل بورس تهران

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، در پایان معاملات یکشنبه ۳ آذر ۹۸ به ۳۰۵ هزار و ۷۷۴ واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم‌وزن ۶۸۹ واحد رشد کرده و به رقم ۸۹ هزار و ۳۰۳ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی ۴۰ واحد رشد کرده و به رقم ۸۱ هزار و ۹۱۶ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هموزن ۴۶۲ واحد تقویت شده و به رقم ۵۹ هزار و ۷۰۲ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور ۱۹۳ واحد تقویت شده و به رقم ۳۵۶ هزار و ۳۲۲ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس ۳۴۲ واحد کاهش یافته و به رقم ۲۲۰ هزار و ۱۴۳ واحد رسید.

شاخص بازار دوم بورس با افزایش ۲۳۴۸ واحد به رقم ۶۳۱ هزار و ۲۴۶ واحد رسید. امروز نمادهای خدمات انفورماتیک ، کشتیرانی جمهوری اسلامی، همراه اول و صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در تقویت شاخص بورس اثرگذارتر عمل کردند و نمادهای پالایش نفت اصفهان،‌ پتروشیمی پارس و پتروشیمی خارک در کاهش شاخص بورس مؤثر بودند.

نمادهای پربیننده شامل بانک تجارت به قیمت هرسهم ۴۴۰ ریال، بانک ملت ۵۴۵۶ ریال، سایپا، ماشین‌سازی اراک، ایران‌خودرو، نوش مازندران و بانک صادرات ایران به قیمت هر سهم ۵۳۸ ریال بودند.

امروز معامله‌گران بورس بیش از ۳ میلیارد سهام، حق‌تقدم و اوراق مالی در ۳۶۷ هزار و  ۷۹  نوبت و به ارزش ۱۶۶۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۱۵۲ واحدی شاخص کل بورس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..