تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصراف ژاپنی‌ها از حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کشتی ژاپن از اعزام فرنگی کاران خود به رقابت‌های جام جهانی تهران منصرف شد و بر همین اساس تیم ملی این کشور امشب وارد تهران نخواهد شد.

بنا براین گزارش جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ روز‌های ۷ و ۸ آذر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم‌های روسیه، ایران، قزاقستان و کوبا در گروه یک و با انصراف ژاپن کشور‌های ازبکستان، گرجستان و چین نیز در گروه دوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید:ترکیب قزاق‌ها در جام جهانی کشتی فرنگی مشخص شد/ ۷ آذرماه مصاف ایران و قزاقستان در آزادی

گفتنی است پیش از ژاپن کشور مجارستان نیز از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف داده بود و چین جایگزین این تیم شده بود و حالا باید دید در این فرصت کوتاه آیا کشوری جایگزین ژاپن می‌شود یا مسابقات با ۷ تیم برگزار خواهد شد.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۸ تیم برتر رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان قزاقستان مجوز حضور در این مسابقات را خواهند داشت و بر اساس تصمیم هیأت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی گروه بندی مسابقات جام جهانی با سیستمی جدید انجام می‌شود به نحوی که تیم اول رقابت‌های جهانی با تیم‌های چهارم، پنجم و هشتم و تیم دوم نیز با تیم‌های سوم، ششم و هفتم همگروه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:۹ آزادکار ایران در راه روسیه

انتهای پیام/

انصراف یک تیم از حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصراف ژاپنی‌ها از حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..