تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهادی برای ستاره‌های ذوب آهن نیامده است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه برخی رسانه‌ها از علاقه باشگاه سپاهان به دانیال اسماعیلی فر خبر داده بودند و بیان کردند که قرار است این بازیکن به سپاهان برود و همچنین استقلال نیز خواستار جذب امیر ارسلان مطهری است، اما این خبر تکذیب شد.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: همانطور که از قبل گفتیم، درصدد هستیم تا تیم را تقویت کنیم و هیچ بازیکنی را به تیم دیگری هم نخواهیم داد. بازیکنان فوق با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارند و در تیم خواهد ماند.

او افزود: همچنین درصدد هستیم تا در نیم فصل بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم تا تیم تقویت شد. البته هنوز علیرضا منصوریان اسم به ما نداده، اما تلاش می‌کنیم تا تمام بازیکنان حفظ شوند.

لازم به ذکر است، ساعتی پیش برخی رسانه‌ها ادعا کردند که قلعه نویی از همین حالا برای تقویت تیمش در نیم فصل دست به کار شده و لیست بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده است که یکی از آن‌ها دانیال اسماعیلی فر است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهادی برای ستاره‌های ذوب آهن نیامده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..