تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرنولد: لیورپول باید با صلابت‌تر شود

خبرگزاری فارس: شب گذشته وقتی مسابقه پرهیجان لیورپول و کریستال‌پالاس در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس با برتری 2 بر یک آنفیلدی‌ها به اتمام رسید، ترنت‌آلکساندر آرنولد از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد اما خواهان نمایش قدرتی بیشتر در آینده شد.

وی به خبرنگار اسکای گفت: خوشحالم که برنده بازی شدیم. بازی سختی را انجام دادیم و به نتیجه‌ رضایت‌بخشی رسیدیم.

آرنولد افزود: البته نباید به این حد اکتفاکنیم. ما از ابتدای فصل، بازی‌های را انجام داده‌ایم که حریف که به ما گلی که زده اما به سرعت واکنش نشان داده‌ایم و دومرتبه گل برتری را زده‌ایم. این امر نشانه خوبی است که تیم به خوبی واکنش نشان می‌دهد.لیورپول اما باید به ثبات و صلابت بیشتری برسد تا شانس موفقیت خود را افزایش دهد.

آرنولد در مورد عملکرد خودش نیز گفت: فکر می‌کنم ابتدای بازی چند پاس اشتباه دادم که با تمرکز عمل نکردم اما به مرور فکر می‌کنم شرایطم بهتر شد. باید بازیکن بهتری برای لیورپول باشم.

یاران آرنولد بعد از این نتیجه با 37 امتیاز در صدر جدول قراردارد.لسترسیتی نیز با 29 امتیاز در رده دوم جدول بسر می‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرنولد: لیورپول باید با صلابت‌تر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..