تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت کاشت ابرو

برترین‌ها: یکی از مهم‌ترین عناصر زیبایی در صورت هرکسی ابرو است. یک لحظه، خودتان را بدون ابرو تصور کنید. قطعا نمی‌توانید چند ساعت هم تحمل کنید.

معمولا خانم‌ها بیش از آقایان به ابرو اهمیت می‌دهند و دوست دارند که همیشه ابرو‌های کشیده و پرپشتی داشته باشند. ریزش ابرو ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و همه‌ی افراد نمی‌توانند ابرو‌های پرپشت و کشیده‌ای داشته باشند.

قیمت کاشت ابرو

علل از بین‌رفتن ابرو‌ها

اگر به هر دلیلی از داشتن ابرو‌های پرپشت و زیبا محروم هستید و علاقه‌ای هم به تتو با مواد آرایشی و روش‌های مصنوعی دیگر ندارید. کاشت ابرو با موهای طبیعی خودتان برای شما بهترین راه‌حل است.

قیمت کاشت ابرو

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین فولیکول‌ها برای کاشت در محل ابرو، فولیکول‌های سر هستند و در این میان کسانی که موی سر صاف تا کمی حالت دار دارند، بهترین انتخاب‌ها برای جراحی کاشت ابرو هستند. مو‌های مجعد و خیلی حالت دار مناسب کاشت ابرو نیستند.

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ابرو به معنی دریافت مو از هر قسمت از بدن و قراردادن آن در ناحیه ابرو است. با توجه به اهمیت ساختار مو در کاشت ابرو معمولا ترجیح داده می‌شود از مو‌های پشت سر استفاده شود.
کاشت ابرو فرآیند بسیار ظریفی است و نیازمند قرار دادن مو‌ها در برش‌های بسیار ریز (نیم میلی متری) است که دقیقا در جهت مناسب زاویه بندی شده اند و به گونه‌ای قرار می‌گیرند که شبیه رشد طبیعی ابرو باشند. استفاده از گرافت‌هایی که خیلی ریز تقسیم بندی شده اند باعث می‌شود که قرارگیری با کوچکترین برش‌های احتمالی امکان پذیر باشد تا کمترین جای زخم و آسیب دیدگی به مو‌های قبلی وارد شود.

محل قرارگیری ابرو‌ها در آقایان اصولا افقی و روی لبه استخوانی حدقه چشم است و در خانم‌ها محل کاشت ابرو از لبه استخوانی فاصله گرفته و قوس می‌زند.

معمولا از دو روش FUE و روش FUT برای کاشت ابرو استفاده می‌شود.

کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو می‌باشد که در آن خبری از جراحی‌های طولانی مدت، بیهوشی، خونریزی‌های شدید، بخیه‌های عمیق، جلسات متعدد و ... نیست و لازم نیست که شما بعد از عمل دوران نقاهت خاصی را بگذرانید.

کاشت ابرو به روش FUE برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که تمایل دارند در محل دهنده جای زخم‌ها مشهود نباشد. افرادی که در سرشان موی دهنده به اندازه کافی ندارند وتمایل دارند از موی بدنشان برای کاشت استفاده شود. افرادی که مو‌های سرشان محکم است و یا قابلیت ارتجاعی کمی دارد. افرادی که قبلا کاشت FUT را انجام داده اند و و می‌خواهند جای زخم خطی ایجاد شده را بپوشانند. افرادی که دوست دارند بدون اینکه جای زخمی روی سرشان باشد موهایشان را مدل کوتاه بزنند. افرادی که ریزش موی کمی دارند.

ویژگی‌های کاشت ابرو به روش FUE

روشی است که صدمه‌ی کمی به سر بیمار می‌زند. به ندرت زخم‌های عمیق قابل روئیت به جا می‌گذارد. خونریزی و درد کمی دارد. دوره بهبودش بسیار کم است. به پزشک این امکان را می‌دهد که موی دهنده را حتی از بدن بیمار بگیرد.

قیمت کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUT

در این روش برخلاف روش قبلی استخراج مو از بانک مو و همچنین کاشت مو در ناحیه‌ی ابرو توسط جراحی انجام می‌گیرد و فرد متقاضی بی‌هوش می‌شود. این روش نسبت به روش قبل درد و خونریزی و دوران نقاهت بیشتری دارد. در این روش اغلب از روش نوار FUT برای برداشتن تک نوار از بافت مو از پشت سر استفاده می‌شود.

قسمت‌های مختلف کاشت ابرو

برای کاشت ابرو ابتدا ابرو را به ۳ قسمت تقسیم می‌کنیم:

۱. تاج ابرو (head): در کاشت تاج ابرو باید مو‌ها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود (تا حالت عمودی پیدا نکنند).

۲. بدنه ابرو (body): در کاشت بدنه از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن مو‌ها به تدریج کاسته شود به طوری که مو‌ها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته شود. حتی باید نوع مو‌هایی که برای کاشت ابرو استفاده می‌شود قطری مناسب با مو‌های ابرو داشته باشد (یعنی نباید از مو‌های ضخیم برای ابرو استفاده کرد).

۳. دم ابرو (tail): قطر منافذ کاشت مو‌ها در ابرو‌ها باید کوچکتر انتخاب شود چرا که اگر منافذ بزرگ باشد خروجی مو‌های ابرو‌ها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می‌کند. باید محل قرار دادن مو‌هایی که کاشته می‌شود، خیلی خیلی نزدیک به هم و بسیار پرتراکم باشد که پوست زیر مو‌های ابرو‌ها دیده نشود.

نتایج کاشت ابرو

نتایح کاشت موی ابرو دائمی هستند و خیلی سریع به تفاوت ایجاد شده پی خواهید برد. عموما در یک کاشت موی FUE، نتایج کامل در عرض ۱۲ ماه بدست می‌آیند. برای کاشت ابرو، نتایج کامل در زمان کمتری بدست می‌آید، اما هنوز چندین ماه طول می‌کشد.

مو در سه مرحله رشد می‌کند، پس اگر پس از کاشت موی ابرو شاهد ریزش مو بودید نگران نباشید. طبیعی است. رشد مو در افراد مختلف است و با تداوم رشد موی کاشت شده، همانند ناحیه اهدا کننده اولیه، باید مو‌ها را مرتب کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید. این مساله برای بیماران مشکل ساز نیست، زیرا اغلب آن‌ها به زیر ابرو برداشتن یا اصلاح قسمتی از بدن خود به صورت منظم عادت دارند.

قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو

هزینه‌ی کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه ذکر کرده‌ایم:

ناحیه‌ای که قرار است تحت عمل قرار بگیرد ضخامت و تراکم ابرو تعداد پیوند‌های مورد نیاز پزشک موردنظر کلینیک یا بیمارستان مورد نظر تعداد فولیکول‌های موجود در ناحیه اهدا کننده زمان و کار صرف شده توسط جراح و دیگر کارکنان کلینیک

در کل هزینه کاشت ابرو با کیفیت خدمات مناسب را می‌توان بین ۲.۵ تا ۵ میلیون تومان برآورد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت کاشت ابرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..