تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بندر أم قصر بازگشایی شد

به گزارش سومریه نیوز، مسئولان بندر "أم قصر" اعلام کردند که نیروهای امنیتی عراق که پیشتر پس از متفرق کردن معترضان ورودی این بندر در نزدیکی "بصره" را بسته بودند، اقدام به بازگشایی این بندر اصلی کردند.

فعالیت بندر أم قصر از ۲۹ اکتبر تا نهم نوامبر متوقف شده‌بود و بار دیگر از دوشنبه گذشته معترضان ورودی‌های بندر را مسدود کردند.

بندر ام قصر یکی از گذرگاه‌های حیاتی عراق است و دولت قبلا نسبت به عواقب تعطیلی این بندر هشدار داده بود.

همزمان منابع داخلی در این عراق از ادامه اعتراضات در این کشور طی امروز جمعه و برخی درگیری‌ها خبر دادند.

در همین راستا آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی ضمن تاکید بر لزوم حفاظت از وجهه مسالمت آمیز اعتراضات عراق خواهان تسریع در اجرای قانون انتخابات و قانون کمیساریای عالی انتخابات شدند.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بندر أم قصر بازگشایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..