تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله وحشیانه سگ‌های شکاری به زن باردار در خیابان + عکس

زن فرانسوی در خیابان مورد حمله چند سگ قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سگ‌های شکاری یک زن باردار را در فرانسه دریدند. بر اساس گزارش رسانه‌های خارجی در خصوص این حادثه هولناک، زن جوان ۲۹ ساله که ۶ ماهه نیز باردار بود زمانی که به همراه سگش در حال پیاده روی بود مورد حمله سگ‌های شکاری قرار گرفت و دریده شد و همسرش اولین فردی بوده است که پس از حمله سگ‌ها با جسد همسرش در خیابان رو به رو شد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی در طی کالبدشکافی که کارشناسان انجام دادند مشخص شد که جای دندان سگ‌ها در اندام‌های بالایی و پایینی بدن زن و حتی روی سر نشان از حمله وحشتناک چند سگ وحشی بوده است.

حمله وحشیانه سگ‌های شکاری به زن جوان در خیابان! / او ۳ ماه دیگر بچه به دنیا می‌آورد + عکس

گفتنی است که مقام‌های قضایی و پلیس محلی روی ۹۳ سگ از جمله چند سگ شکاری و پنج سگ متعلق به پیلاسکی آزمایش انجام دادند تا ببینند کدام سگ‌ها به زن حمله کردند. در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

اخبار حوادث داغ امروز:

حمله وحشیانه سگ‌های شکاری به زن باردار در خیابان + عکس

قتل هولناک دکتر متخصص زیبایی در شمیران

زوج کلاهبردار دستگیر شدند

وقتی تلفن زنم را دیدم دنیا روی سرم خراب شد / پسر جوانی پیام‌های دلبرانه می‌فرستاد

کلاهبرداری کثیف یک زن از مردم به بهانه کمک به بیماران سرطانی + عکس

مأمور قلابی پلید در بوشهر دستگیر شد

منبع: رکنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله وحشیانه سگ‌های شکاری به زن باردار در خیابان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..