تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوجه فرنگی‌های گران قیمتی که جواهرات عروس شد + فیلم

گوجه فرنگی‌های گران قیمتی که جواهرات عروس شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عروس پاکستانی با اقدام عجیبش در شب عروسی، خود را سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی کرد.

در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که عروس به جای آویزان کردن جواهرات از گوجه فرنگی‌های گران قیمت استفاده کرده است؛ این اقدام او یا بدان معنی است که گوجه فرنگی در پاکستان از جواهرات گران‌تر است یا اینکه عروس علاقه زیادی به این گونه صیفی جات دارد، به طوری که ترجیح می‌دهد به عنوان زیور آلات از آن استفاده نماید؛ بنابراین گزارش این روز‌ها قیمت گوجه فرنگی در پاکستان جهش چشمگیری داشته است؛ بنابراین می‌توان این اقدام عروس را تلنگری به گرانی گوجه فرنگی تلقی کرد.

کاربران با دیدن این صحنه و با توجه به گرانی گوجه فرنگی او را ثروتمندترین عروس پاکستان نامیدند.


انتهای پیام/

اقدام عجیب عروس در شب عروسیش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوجه فرنگی‌های گران قیمتی که جواهرات عروس شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..