تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری برای سلطنت در بروزرسانی جدید بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul

درگیری برای سلطنت در بروزرسانی جدید بازی Sea of Thieves: The Seabound Soulبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک سال از انتشار بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul می‌گذرد و. این عنوان در این یکسال توانسته جایگاه خوبی را در بین گیمرها بدست آورد. از زمان عرضه این بازی تاکنون بروزرسانی‌های متعددی برای بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul عرضه شده است که ویژگی‌ و موارد جدیدی مانند حیوان خانگی، ویژگی احساسات و مراحل جدید را به بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul اضافه کرده‌اند؛ به تازگی نیز اعلام شده است که بروزرسانی جدید بازی مذکور که مرحله جدید و داستانی جدید را وارد بازار می‌کند، در دسترس گیمرهاها قرار دارد.

ماموریت جدید موجود در این بازی Tale Tale نام دارد که در خلیج Shipwreck  روایت خواهد شد و در آن سر آرتور پندراگون که صاحب کشتی Blackwhyche است، رازهای عجیبی که به راز اژدها شهرت دارند را برای شخصیت اصلی بازی روایت می‌کند و گیمر باید با استفاده از راهنمایی‌های او این مرحله را به پایان برساند.

درگیری برای سلطنت در بروزرسانی جدید بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul

برای شروع این ماموریت گیمرها ابتا باید به خیلج Shipwreck سفر کنند و در این خلیج به دنبال کشتی خراب شده Blackwhyche بگردند. پس ورود به این کشتی گیمر باید به دنبال کتابی بگردد که او را وارد مرحله جدیدی در بازی می‌کند. در صورتی که گیمر این مرحله را به طور کامل به پایان برساند، مجموعه جدید از بادبان‌ها و شمشیرها را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید + معرفی عناوین

در مرحله جدید بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul گیمر باید با اسکلت‌های Ashen Tomes مبارزه کند چرا که شخصیت دوک در بازی پست خود را ترک کرده است و سلطنت به دست استیچر جیم افتاده است. همچنین این بروزرسانی سلاحی جدید به نام fire bombs را نیز به بازی اضافه کرده است که عملکردی مانند نارنجک را خواهد داشت. این بازی هم اکنون برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری برای سلطنت در بروزرسانی جدید بازی Sea of Thieves: The Seabound Soul»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..