تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروسی باشکوهی در کانادا که به نزاع دسته جمعی تبدیل شد + فیلم

عروسی باشکوهی در کانادا که به نزاع دسته جمعی تبدیل شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک عروسی مجلل در کانادا اتفاقی وحشتناک رخ داد که ویدئو آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. معمولا مراسم عروسی، محلی برای شادی و جشن و پایکوبی است، اما بعضی اوقات یک سری اختلاف نظر‌ها این شادی را به عزا تبدیل می‌کند.

در مراسم عروسی که ویدئوی آن را در زیر مشاهده خواهید کرد، مشخص نیست نزاع بر سر چه موضوعی شروع شد، اما درگیری به قدری بالا گرفت که مراسم را بهم ریخت.

عده‌ای از میهمانان شروع به کتک کاری کردند عده‌ای سعی در آرام کردن آن‌ها داشتند. این نزاع حتی به بیرون از سالن مراسم نیز کشیده شد. در حالی که دختران جوان مشغول بحث و نزاع بودند، مردی وارد بحث شد و سیلی به گوش یکی از دختران جوان زد.

انتهای پیام/


عروسی که به نزاع و دعوا ختم شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروسی باشکوهی در کانادا که به نزاع دسته جمعی تبدیل شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..