تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت علیزاده از سناریوی تکراری اغتشاشگران برای تفرقه‌افکنی میان مردم ایران و عراق + تصویر

روایت علی علیزاده از تفرقه افکنی های اغتشاشگران در ایران و عراق

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن ، با انتشار پستی در صفحه توییتری خود، سناریوی تکراری رسانه‌های معاند و ضدانقلاب را برملا کرد. علیزاده  با اشاره به پیشینه اقدامات تفرقه‌افکنانه رسانه‌های خارجی میان دو ملت دوست و همسایه ایران و عراق در صفحه شخصی‌اش، نوشت:

«پارسال به عراقی‌ها گفتند زوار ایرانی برای صیغه زنان عراق می‌آیند.

همزمان به ایرانی‌ها گفتند توریست‌های عراقی برای صیغه زنان ایران می‌آیند.

ماه پیش به عراقی‌ها گفتند تک تیراندازان میدان تحریر فارسی حرف میزدند و سپاهی‌اند.

حالا نوشته‌اند تیراندازان ماهشهر لهجه عراقی دارند و حشد شعبی اند»

روایت علیزاده از سناریوی تکراری اغتشاشگران برای تفرقه افکنی میان مردم ایران و عراق +تصویر

چند روز از اعلام سهمیه‌بندی بنزین و آغاز اعتراضات می‌گذارد و می‌توان آن را پایان آشوب‌های اشرار ضدایرانی (از منافقین و سلطنت‌طلب تا گروه‌های تبهکار مسلح) نامید.گروه‌های خشن و اوباش مسلح به انواع سلاح‌های گرم و سرد، عصبانیت خود از عدم همراهی مردم را با حمله به اماکن عمومی، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها و منازل مردم، خودروهای شخصی نشان دادند. این گروه‌ها عملا هرآنچه در مسیرشان بود، به آتش می‌کشیدند و نابود می کردند.

اما در این میان رسانه‌های ضدانقلاب نقش مؤثری را در فتنه‌انگیزی‌ها و داغ کردن بازار اوباش منافقین و سلطنت‌طلب‌ها ایفا کردند و با مطرح کردن شایعاتی دروغین و کذب سعی داشتند، سناریوی تکراری تفرقه‌افکنی میان مردم ایران و عراق را در اغتشاشات اخیر ایران پیاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت علیزاده از سناریوی تکراری اغتشاشگران برای تفرقه‌افکنی میان مردم ایران و عراق + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..