تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش آیت‌الله نوری همدانی به ناآرامی‌ها و به میدان آمدن سلطنت طلب‌ها

وی پنجشنبه در هفتمین همایش انجمن علمی ارتباطات تبلیغ حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) قم اظهار داشت: دشمنان گفتند آشوبی را در ایران ایجاد می‌کنیم و مردم را به ستوه می‌آوریم تا در برابر حکومتشان قیام کنند.

وی بیان داشت: سلطنت‌طلب‌ها، منافقان، آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای اروپایی که در هشت سال جنگ تحمیلی با بمب‌ها و سلاح‌های خودشان مردم ایران را به خاک و خون کشیدند، حالا آمدند از حقوق بشر دم می‌زنند.

این مرجع تقلید گفت: دشمنان با سرمایه‌گذاری و ایجاد تشکیلات می‌خواستند طبق نظرشان یک جریانی به وجود آید و حتی سلطنت‌طلب‌ها نیز به میدان آمدند.

آیت‌الله نوری همدانی این اقدام‌های دشمنان را ناشی عدم درک صحیح آن‌ها از اسلام دانست و گفت :این کار خیلی اشتباه است، این‌ها واقعا اسلام را نشناختند، مسلمان در اعماق دلشان آن بصیرت، ایمان و عقیده را دارند ازاین‌رو هزار سال دیگر هم به شما فرصت و امکان نخواهند داد که به میدان بیایید. 

وی بابیان اینکه در ابتدای شروع این آشوب‌ها برخی‌ها خیلی نگران بودند، افزود: دشمنان نظام اسلامی نقشه کشیدند که بتوانند چنین شورشی را به وجود آورند، اما کم‌کم مشت آن‌ها باز شد.

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد:‌ آن‌ها باید بدانند اسلام در اعماق دل مردم جا دارد و با پیروزی انقلاب اسلامی مردم گم‌شده خود را پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سالیان دراز تحت سیطره استبداد و آمریکا بودند، ولی به برکت انقلاب کرامت خود را به دست آوردند و با جهاد توانستند قدرت زیادی پیدا کنند.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به دشمنان ملت ایران بیان کرد: مگر می‌شود به جنگ این مردم بیایید، حتی اگر چند دفعه هم بیایید که ما می‌دانیم خواهید آمد، بازهم ذلت‌بار شکست خواهید خورد.

۲۱۷۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش آیت‌الله نوری همدانی به ناآرامی‌ها و به میدان آمدن سلطنت طلب‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..