تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ میهن دوستان خارج نشین به تخریب دارایی‌های مردم به دست آشوبگران + فیلم

#نه_به_ویرانی‌طلبی؛

پاسخ میهن دوستان خارج نشین به تخریب دارایی‌های مردم به دست آشوبگران +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین، اغتشاشات سازمان‌دهی شده‌ای توسط گروه‌های تبهکار مسلح از جمله منافقین و سلطنت‌طلبان در برخی از استان های کشور آغاز شد.گروه‌های خشن و اوباش مسلح در این روزها با در دست گرفتن انواع سلاح‌های گرم و سرد، عصبانیت خود را از عدم همراهی مردم با حمله به اماکن عمومی، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، منازل مردم و خودروهای شخصی نشان دادند و خسارت های زیادی به دارایی های مردم و اموال عمومی وارد کردند.
همزمان با این اغتشاشات وطن دوستان خارج نشین نیز با حضور پر رنگ خود در شبکه های اجتماعی در مقابل رسانه های غربی که بر آتش فتنه گروهک های ضدانقلاب هیزم می ریختند ، ایستادند و با هشتگ #نه_به_ویرانی_طلبی تخریب دارایی‌های مردم و اموال عمومی به دست آشوبگران را محکوم کردند.
در ادامه ویدئویی دیدنی را از صفر تا صد هشتگ #نه_به_ویرانی_طلبی و حمایت جانانه وطن دوستان خارج نشین از کشورشان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ میهن دوستان خارج نشین به تخریب دارایی‌های مردم به دست آشوبگران + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..