تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش روسیه به ادعای آمریکا درباره ایران:مبهوت شدیم!

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در واکنش به ادعای «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران گفت، واشنگتن عامل اغلب مشکلات کنونی ملت ایران است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، زاخارووا گفت: «[ادعاهای پامپئو] ما را مبهوت کرد، زیرا بیشتر چیزهایی که موجب جرقه خوردن نارضایتی‌ها و رویه‌های دیگر در ایران شده است، اقداماتی است که خود آمریکا علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است».

زاخارووا متذکر شد که تصمیم تهران برای افزایش قیمت سوخت که ناآرامی‌ها در ایران به بهانه آن آغاز شد، نتیجه «فشار تحریمی سنگین و غیرقانونی» آمریکا علیه ایران است.

وی افزود، دریافت مواد دارویی، غذا و سایر اقلام ضروری حق مردم ایران است و آمریکا با اقدامات خود این حقوق را زیر پا گذاشته است.

زاخارووا در ادامه گفت: «از منظر ما، هنگامی که آن‌ها تصمیم گرفتند سیاست فشار تحریمی را علیه ایران اتخاذ کنند، تمام مدت هدف آمریکا همین بود. مشخص شد که از یک سو واشنگتن حداقل به‌صورت کلامی، از خواسته‌های مردم ایران حمایت می‌کند و از سوی دیگر هرکاری که می‌توانند انجام می‌دهند تا مردم این کشور را متحمل رنج و سختی کنند».

در روزهای گذشته، دولت آمریکا که در نزدیک به سه سال گذشته ضمن خروج از برجام، مکررا تحریم‌های تازه‌ای علیه ملت ایران وضع کرده، در نقش دلسوز مردم ایران ظاهر و مدعی شده است که از آنچه در ایران می‌گذرد نگران است.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش روسیه به ادعای آمریکا درباره ایران:مبهوت شدیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..