تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز گرفتگی خانواده چهار نفره در اصفهان

گاز گرفتگی خانواده چهار نفره در اصفهانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز ساعت ۱۳:۵۲ حادثه گاز گرفتگی، در خیابان لاله شمالی اصفهان، منجر به فوت و گاز گرفتگی خانواده ۴نفره شد.

سخنگوی ادراه آتش نشانی اصفهان، گفت: این حادثه در خانه ۳۰متری واقع در خیابان لاله شمالی به وقوع پیوست و نیرو‌های آتش‌نشانی پایگاه منطقه ۷اصفهان، اجساد را برای بررسی بیشتر، به پزشکی قانونی انتقال دادند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: خانه‌هایی که مساحتی کمتر از ۶۰متر دارند، در فصل زمستان باید توجه بیشتری به ایمنی خانه خود داشته باشند.

وی افزود: لازم است تا در این منازل لوله‌های دودکش وسایل گرمازا، راه‌های هوا رسان، بست شلنگ‌های گاز و آبگرمکن‌ها بطور مرتب و دوره‌ای بررسی شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز گرفتگی خانواده چهار نفره در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..