تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برنامه «از آسمان»

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی با حضور در دفتر تولید «از آسمان» ضمن آشنایی با پیشینه و حضور فعالیت این برنامه، جایگاه حماسه و پایداری در تربیت نسل‌های آینده کشور را بسیار ضروری و تعیین کننده ارزیابی کرد.

تقدیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برنامه

جلالی با اشاره به تهدید‌های دشمن لزوم نگاه علمی مخاطب شناسانه و اندیشه محور و آموزش و پیگیری و تولیدات رسانه‌ای را مورد تاکید قرار داد.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد که سازمان پدافند غیر عامل از تجارب، توانمندی‌های هنری و ظرفیت‌های گروه برنامه ساز «از آسمان» در ماموریت‌ها و تولیدات رسانه‌ای خود استفاده کند.

تقدیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برنامه

امیر خورشیدی‌فر تهیه کننده و کارگردان «از آسمان» گزارشی از روند تولید و بازخورد این برنامه مستمر تلویزیونی ارائه کرد که مورد توجه سردار جلالی قرار گرفت.

تقدیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برنامه

پدافند غیر عامل موضوع کلان و فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع مالی، اقتصادی، تولیدی، صنعتی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رسانه‌ها، انرژی، امنیت غذایی، زیست، حمل و نقل، دفاعی و ... است که سازمان پدافند غیر عامل کشور مسئولیت طرح ریزی، برنامه ریزی و هدایت و راهبردی و مقابله با تهدیدات دشمن در این حوزه‌ها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برنامه «از آسمان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..