تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از مذاکره گیمارش برای جذب بیرانوند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   نشریه «آبولا» پرتغال در خبری نوشته که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند یکی از خرید‌های زمستانی باشگاه ویتوریا گیمارش در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه باشد.

این نشریه نوشته است: طبق اخبار واصله از تهران، علیرضا بیرانوند ۲۷ ساله می‌تواند یکی از خرید‌های تیم ویتوریا گیمارش در پنجره نقل و انتقالات ژانویه باشد. طبق این اخبار، توافق میان طرفین در آینده‌ای نزدیک نهایی خواهد شد و به موجب آن، طرف پرتغال ملزم به پرداخت غرامت فسخ قرارداد بیرانوند به باشگاه پرسپولیس خواهد بود. غرامت فسخ قرارداد بیرانوند ۶۰۰ هزار یورو است، رقمی که به نظر می‌رسد توانسته ویتوریا را برای آغاز مذاکرات با پرسپولیس متقاعد کند.

آبولا در ادامه می‌نویسد: بیرانوند که ۴۰ بازی ملی در کارنامه دارد، تا به حال در در خارج از ایران بازی نکرده است. با این حال در سال‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر تمایل چند باشگاه اروپایی از جمله المپیاکوس یونان و فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه و همچنین ویسل کوبه ژاپن به جذب او منتشر شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از مذاکره گیمارش برای جذب بیرانوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..