تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه اعتماد مردم نسبت به ویلموتس کاهش یافت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از ارائه یک بازی ضعیف مقابل بحرین در خاک این کشور، انتظار می‌رفت که تیم ملی این‌بار با برنامه‌ای دقیق برای بازی با عراق آماده شود، اما ویلموتس مسائل مالی را بهانه کرد و با رفتاری که رنگ و بوی گروکشی داشت، اعلام کرد تا مطالباتش پرداخت نشود به ایران نخواهد آمد. در این میان حتی این شائبه هم به‌وجود آمد که درصورتی که مطالبات ویلموتس پرداخت نشود، او تیم ملی را در جدال حساس با عراق همراهی نخواهد کرد، اما طلب این سرمربی بلژیکی پرداخت شد و او تیم ملی را در هدایت کرد. شکست ایران در بازی مقابل عراق اما باعث شد تا رفتار این مربی به‌شدت از سمت کارشناسان نقد شود و از اعتماد مردم هم نسبت به این سرمربی بلژیکی کاسته شود.

گزارش کامل خبرآنلاین را اینــــجـــــــا  بخوانید.

255 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه اعتماد مردم نسبت به ویلموتس کاهش یافت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..