تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی ایران را به حمله راکتی متهم کرد!

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه ایران را به حمله راکتی به منطقه «جولان» اشغالی متهم کرد.

به نوشته پایگاه «یدیعوت آحارونوت»، کاتص گفت: «این حادثه یک عملیات ایرانی علیه اسرائیل بود».

وی افزود: «اسرائیل به اقدام بر اساس سیاست خود ادامه می‌دهد. این سیاست، جلوگیری از استقرار ایران در این منطقه بوده و خواهد بود.»

صبح امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار حملات راکتی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین جولان خبر دادند. ساعتی بعد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که چهار راکت از سوریه به جولان شلیک شده است.

همزمان با این حادثه، خبرگزاری سوریه هم از حمله هوایی به منطقه‌ای در نزدیکی فرودگاه دمشق و واکنش پدافند سوریه به این حمله خبر داد. 

در سال‌های اخیر رژیم صهیونیستی همزمان با حملات گروه‌های تروریستی، بارها مواضع نیروهایی را که با این گروه‌ها در حال نبرد بوده‌اند، هدف قرار داده است. تل‌آویو مدعی است این حملات با هدف مقابله با استقرار نیروهای ایرانی در سوریه صورت گرفته است.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی ایران را به حمله راکتی متهم کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..