تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با ارسال تنها یک پیامک از کسر شارژتان پیشگیری کنید

با ارسال تنها یک پیامک از کسر شارژتان پیشگیری کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مشترکان اپراتور رایتل پیامک‌هایی را دریافت کرده‌اند که در آن به مشترک مورد نظر اطلاع‌رسانی شده است که به دلیل عدم کارکرد سیم کارت در ۹۰ روز گذشته، میزانی از اعتبار آن‌ها بابت جبران هزینه‌های نگهداری شبکه کسر شده است.  

از آنجا که این موضوع برای مشترکان محلی از سؤال بود، این مسئله را از کارشناسان مربوطه پیگیری کرده است.  

طبق قوانین اپراتور مورد نظر هنگام ثبت مالکیت سیم کارت، مشترکان فرم‌هایی را امضا می‌کنند که در آن درج شده که در صورت عدم استفاده از سیم کارت بیش از ۹۰ روز، حق مالکیت از مشترکان سلب می‌شود؛ اما در قانون جدید این اپراتور برای حفظ این مالکیت و به منظور جبران هزینه‌های شبکه، از اعتبار سیم کارت موردنظر مبلغی کسر می‌شود.  

ناگفته نماند اگر مشترکان حتی یک پیامک کوتاه هم ارسال کنند به معنای کارکرد است و همین امر مانع کسر اعتبار می‌شود؛ بنابراین مشترکان در جریان باشند که می‌توانند با استفاده از این شیوه همزمان با حفظ مالکیت، از کسر اعتبار هم پیشگیری کنند.  

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با ارسال تنها یک پیامک از کسر شارژتان پیشگیری کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..