تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی تصمیمی از ناحیه سران قوا گرفته شد، بحث دولت نیست + تصویرنوشته

رهبربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکشنبه گذشته رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه خود به طرح مدیریت مصرف سوخت اشاره داشته و فرمودند: در این یکی دو روز یک سری حوادث به دنبال مصوبه‌ سران قوا اتفاق افتاد؛ چند نکته را باید توجه داشت؛ وقتی یک چیزی مصوبه‌ سران کشور هست، آدم باید با چشم خوش‌بینی به او نگاه کند، بنده در این قضیه سررشته ندارم یعنی تخصص این کار را ندارم، در قضایای اخیر؛ گفتم من صاحبنظر نیستم لکن اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت می‌کنم. سران قوایند، نشستند با پشتوانه‌ کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند، باید عمل بشود.

پایگاه اطلاع رسانی دولت در راستای آشوب‌های اخیر با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، تصویرنوشته‌ای را بر اساس بخشی از صحبت‌‌های ایشان منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

وقتی یک تصمیمی از ناحیه سران قوا گرفته شد، بحث دولت نیست، بحث یک وزارتخانه نیست. سران سه قوه نشسته‌اند، یک تصمیمی گرفته‌اند و به یک پشتوانه کارشناسی هم متکی است.

رهبر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی تصمیمی از ناحیه سران قوا گرفته شد، بحث دولت نیست + تصویرنوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..