تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل مداوم فشارخون موجب افزایش طول عمر می‌شود

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق محاسبه محققان، برای یک فرد ۵۰ ساله مبتلا به فشارخون بالا، کنترل و درمان مداوم شدید می‌تواند منجر به سه سال عمر بیشتر شود.

کنترل مداوم فشارخون موجب افزایش طول عمر می‌شود

حتی پیش بینی می‌شود برای یک فرد ۸۰ ساله مبتلا به فشارخون بالا، کنترل مداوم این وضعیت به طورمیانگین موجب افزایش عمر تا ۱۰ ماه می‌شود.

مطالعات گذشته در سال ۲۰۱۵ نشان داده بود که کنترل مداوم و دقیق فشارخون در مقایسه با درمان‌های استاندارد، از حملات بیشتر قلبی، سکته و مرگ در افراد ۵۰ سال به بالا پیشگیری می‌کند.

بیماران تحت شرایط کنترلی شدید، فشارخون سیستولیک شان را پایین‌تر از ۱۲۰ mm Hg حفظ می‌کنند. آن‌ها علاوه بر مصرف چندین دارو، تغییراتی هم در سبک زندگی شان ایجاد می‌کنند که شامل ورزش و کاهش مصرف نمک است.

محققان مشاهده کردند در طول حدود ۳ سال، این گروه از بیماران در مقایسه با بیماران تحت کنترل استاندارد فشارخون ۲۵ درصد کمتر با ریسک حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته مواجه بودند. همچنین خطر مرگ در این گروه از افراد ۲۷ درصد کمتر بود.

به گفته محققان این یافته‌ها بیانگر افزایش میانگین طول عمر افراد است.

منبع:مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل مداوم فشارخون موجب افزایش طول عمر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..