تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی گران‌فروشان به مراجع قضایی قطعی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی در حاشیه برگزاری سومین نشست ویژه ستاد تنظیم بازار که با حضور اعضا و مدیران اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار شد، اظهار کرد: در نشست امروز قرار شد که اگر ضرروتی در تامین کالا در کشور به وجود آمد، از طریق انبارهای سطح کشور تامین شود.

وی ادامه داد: با توجه به موجودی های مطمئن و انبارهایی که مملو از کالاها هستند و شرایطی که کشور در حال حاضر در آن وجود دارد، شرایط احتکار وجود ندارد و احتکار گران فروشی جایگاهی ندارد.

قبادی توضیح داد: اگر در سطح کشور گرانفروشی رویت شود، قطعا به عنوان تخلف از آن یاد می شود و تشکیل پرونده داده می شود و در محاکم قضایی به آن رسیدگی می شود.

وی همچنین از سامانه ۱۲۴ و تمامی سازمان های صنعت، معدن و تجارت کل کشور، سازمان حمایت، بازرسان صنفی، به عنوان درگاه ارسال گزارشات مردمی یاد کرد.

او با اشاره به تشدید نظارت در سطح کشور و بازرسی های روزانه گفت: براساس دستور قائم مقام وزیر صمت، بازرسی و نظارت باید لحظه ای باشد و بازرسان در فروشگاه های زنجیره ای حضور داشته باشند و هرگونه تغییر قیمت به لحظه هم به معاونت بازرگانی، سازمان حمایت و... گزارش داده شود که اگر کالایی با افزایش قیمت یا تسریع در صف عرضه مواجه شوند، همان لحظه نسبت به تغییر و برخورد با متخلف انجام شود.

قبادی با اشاره به روند ثابت در قیمت کالاها در یک سال گذشته بیان کرد: عرضه برنج در راستای کمک به تولید داخل متوقف شده بود و اکنون پس از پایان فصل برداشت، عرضه برنج از روز گذشته در کشور آغاز شده است و قرار است از محل واردات برنج که در انبارها وجود دارد به بازار تزریق بشود.

وی درباره افزایش نرخ برنج گفت: قیمت برنج هیچگونه افزایش قیمتی به خصوص درباره برنج وارداتی و خارجی انجام نشده است.

قبادی با اشاره به اینکه هیچ کالایی با افزایش قیمت روبرو نخواهد شد، توضیح داد: البته طبیعی است در مورد وانت بارها که جابه جایی بار را انجام می دهند، درصد غیر قابل توجهی که محسوس هم نیست،تغییر قیمتی به وجود بیاید، اما در هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهیم داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار با اشاره به سهمیه بنزین برای تاکسی های تلفنی گفت: برای این دسته از تاکسی ها سهمیه در نظر گرفته نشده است و از طرف قائم مقام وزیر صمت تلکیف شده است که اطلاعات این گروه از تاکسی ها جمع آوری شود و با ابلاغ به دستگاه مذکور سهمیه اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شود.

۲۲۳۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی گران‌فروشان به مراجع قضایی قطعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..