تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Kakoke-sing karaoke, voice recorder, singing app Pro 4.5.0 – برنامه پر امکانات تمرین خوانندگی مخصوص اندروید!

دانلود امروز 3+

آخرین آپدیت شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸

4

نسخه 4.5.0

دوست داشتن 7

[Kakoke-sing karaoke, voice recorder, singing app v4.5.0 [PRO – اپلیکیشن تمرین خوانندگی پر امکانات اندروید!
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

داشتن صدایی خوب با و تکنیک بالا در خوانندگی نیازمند تلاش مستمر می باشد؛ راه های متنوعی برای تمرین و افزایش سطح توانایی در خوانندگی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها را می توان کارائوکه دانست! این اختراع هوشمندانه ژاپنی که در چند سال گذشته در قالب دستگاه هایی متنوع عرضه می شد، امروزه به صورت استارت اپ ها در اختیار کاربران دستگاه های هوشمند قرار دارد. Kakoke-sing karaoke, voice recorder, singing app Pro Unlocked عنوان یک اپلیکیشن تمرین خوانندگی پر امکانات (کارائوکه) برای اندروید می باشد که توسط 9xgeneration توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی یک محیط پویا کمک می کند تا بتوانید موزیک های مختلف را بازخوانی کنید و علاوه بر افزایش مهارت های تان در این زمینه بدانید که صدایی مطلوب خواهید داشت یا نه. اپ فوق دارای دو حالت آنلاین و آفلاین می باشد که برای بهره مندی از قابلیت های موجود در هر زمانی طراحی شده است. صدای شما در هنگام خوانندگی با کیفیت فوق العاده بالایی ضبط می شود و پس از به پایان رسیدن می توانید ویرایش های مختلفی را بر روی آن اعمال کنید. علاوه بر این یک سیستم هوشمند کمک می کند تا صدای خود را در هنگام بازخوانی بشنوید و در همان مراحل ابتدایی استعداد خود را بسنجید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Kakoke-sing karaoke, voice recorder, singing app اندروید :

کارائوکه به دو صورت آفلاین و آنلاین ضبط صدا با کیفیتی فوق العاده بالا جلوه های صوتی درست همانند اتاق کارائوکه ویرایش های خاص قبل و بعد از کارائوکه روشن کردن حالت میکروفون و شنیدن صدای خود در هنگام خوانندگی ذخیره، بازیابی و پشتیبان گیری آهنگ های مورد علاقه خود اعمال افکت های صوتی به صورت real time مرتب کردن و جستجو آهنگ ها بر اساس کشور اشتراک گذاری نتیجه کارائوکه خود با دیگر دوستانتان

اپلیکیشن Kakoke-sing karaoke, voice recorder, singing app با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوعش توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای ان را از وبسایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای در دسترس اند.

توجه : فرمت فایل نصبی Apks است – برای نصب برنامه یک فایل PDF داخل پوشه برنامه موجود است که می‌توانید با کمک آن برنامه پیش رو نصب کنید.

Kakoke-sing karaoke, voice recorder, singing app Pro

تغییرات آپدیت Can create posts on personal or idol page More social network: comment, like and share Prepare to welcome Christmas and New Year



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Kakoke-sing karaoke, voice recorder, singing app Pro 4.5.0 – برنامه پر امکانات تمرین خوانندگی مخصوص اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..