تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال در خط اتوبوسرانی تهران بر اثر بارش برف

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: ۲ خط اتوبوسرانی واقع در شمال پایتخت به دلیل بارش برف دچار اختلال شد که در تلاشیم این خطوط باز شود.

پیمان سنندجی توضیح داد: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به شروع بارش برف پاییزی از صبح امروز گفت: در خط ۴ جنوب به شمال چمران روبروی آتی ساز و خط ۱۰ مسیر دانشگاه علوم تحقیقات به دلیل بارش برف اعزام اتوبوس نداریم و تلاش ما در مدیریت شهری این است که در صورت کاهش بارش‌ها و تمهیدات نیروهای خدمات شهری و بازگشایی معبر تردد اتوبوس‌های بی آری تی در این دو خط نیز به روال عادی بازگردد.

وی تاکید کرد: کمبود اتوبوس نداریم و تعداد اتوبوس‌ها امروز از همه روزها بیشتر است.

به گفته این مقام مسئول، با مانتورینگ آنلاین مسیرهای اتوبوس، کمبودها را تا حد امکان برطرف خواهیم کرد.

امروز پیروز حناچی شهردار تهران نیز در توئیتی درباره اختلال در تردد خودروها در مسیرهای اصلی پایتخت نوشت: در برخی شریان‌های اصلی انسداد رخ داده که در تلاشیم با هماهنگی دستگاه‌ها آنها را بازگشایی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال در خط اتوبوسرانی تهران بر اثر بارش برف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..