تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط وام شهرداری برای خرید دوچرخه و موتورسیکلت برقی

با توجه به افزایش بیش از اندازه ی آلودگی هوا در اکثر شهرهای بزرگ دنیا و هم­ چنین شلوغی و ترافیک بیش از اندازه، موتورسیکلت­ های شهری بیش از گذشته در معرض توجه قرار گرفته ­اند.

موتورسیکلت های برقی در حال حاضر از محبوبیت زیادی در بازار جهانی برخوردار بوده و با توجه به کاهش هزینه ‌های سوخت و زیان حداقلی برای محیط زیست، از فروش بالایی بهره‌مند هستند.

موتورسیکلت های برقی ها با طرح های متفاوت و استاندارد جدید وارد عرصه بازار رقابتی شده و جایگزین خوبی برای خودروها و موتور سیکلت هایی هستند که سوخت فسیلی های مانند بنزین و گازوئیل مصرف می کنند.

موتورسیکلت برقی

شهرداری تهران اعلام کرده است که تسهیلات خرید برای دوچرخه های معمولی تا حداکثر ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان و برای دوچرخه ‌های برقی ٥ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. البته ٨٠ درصد قیمت دوچرخه تسهیلات به آن تعلق می‌گیرد.

تسهیلاتی که قرار است برای خرید موتورسیکلت برقی توسط شهرداری ارائه شود ١٣ میلیون تومان وام ٤ درصد است و اولویت با کسانی است که کار خود را از طریق موتورسیکلت انجام می‌ دهند.

برای اینکه تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی ارائه شود، باید مالک موتورسیکلت کاربراتوری، گواهی اسقاط موتورسیکلت قدیمی را ارائه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط وام شهرداری برای خرید دوچرخه و موتورسیکلت برقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..