تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح روف گاردن + مدل های روف گاردن روی پشت بام های بزرگ و کوچک

طرح روف گاردن نوعی طراحی زیبا و شکیل است که بر روی تراس و پشت بام منازل است به منظور داشتن یک فضای سبز هر چند کوچک، طرحی ایجاد می کند.

بیشتر خانه های امروزی به صورت آپارتمانی ساخته می شوند و افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند دیگر حیاط سر سبزی ندارند و به همین دلیل می توانند بر روی پشت بام خود یک فضای سبز کوچک داشته باشند.

تصاویر از طرح های مختلف روف گاردن مدرن و شیک

روف گاردن باغچه هایی می باشد که روی پشت بام و یا تراس منازل ایجاد می شود و برای ایجاد آن باید مساحتی را که می خواهید برای فضای سبز طراحی کنید اندازه گیری کنید و سپس با توجه به بودجه ای که برای طرح روف گاردن در نظر دارید در پشت بام منزل خود فضایی سرسبز ایجاد نمایید.

روف گاردن

طراحی شیک روف گاردن

روف گاردن

طراحی پشت بام منازل

روف گاردن

تراس منزل شیک

روف گاردن

طراحی بام باغ

روف گاردن

دیزاین روف گاردن

روف گاردن

ایجاد فضای باغ روی بام

روف گاردن

پشت بام سبز

روف گاردن

ایجاد فضای سبز روی ساختمان

روف گاردن

طرح روف گاردن با ایده جذاب

روف گاردن

دکوراسیون  شیک و جذاب روف گاردن

روف گاردن

زیبا شدن پشت بام با طراحی شیک روف گاردن

روف گاردن

استفاده از روف گاردن در خانه

روف گاردن

طراحی شیک روف گاردن

روف گاردن

ایجاد فضایی شیک و دلنشین در پشت بام

روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن روف گاردن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح روف گاردن + مدل های روف گاردن روی پشت بام های بزرگ و کوچک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..